Helou kaikki.

Alottelin Vuodatuksessa kirjottelemisen nyt, halusin vaihtelua. Blogger ei välttämättä ollu ihan se mun juttu, vaihtelu kuulemma virkistää. Vaikka bloggeria  osaankin käyttää ja tykkään kirjotella sinne vieläkin, koska siellä oleva blogini on ollut pystyssä jo melkein kaksi vuotta.

No mennäänhän siihen itse asiaan. En mä normaalisti kirjota näinkään ''hienostuneesti'' mutta joo. Eli siis oon Elli-Maria (Elliksi kutsutaan). Ja oon kotosin Kajaanista , mutta asun Tampereella. Oon syntynyt vuonna 1997 joulukuussa, vuoden toisiksiviimeinen päivä. Mun oikee hiustenväri on vaalea, mutta oon värjäillyt niin paljon että enään ei kasva vaaleaa vaan ruskeaa. Mulla on kaks kissaa, Hömppä ja Tahvo. Asun isäni ja kissojeni kanssa neljistään luhtitalossa, seuranani ärsyttävät ja kaikesta valittavat naapurit. Meen opiskeleen VAAO:on ensi syksystä lähtien. Oon myös ajatellut että alkaisin tekemään The Sims Legacyä. Muttta toki vain The Sims 3:sella :) Miltäs kuulostaa?
Ja jos haluat kurkata mun aiempia blogi tekstejä niin Katso tämä .
Lopetan tältä erää!:)